دلتنگی های من
۱۳۹۰ دی ۲۹, پنجشنبه
زلزله مجدد در نیشابور29/10/90 در ساعت 21.25
زلزله ای احتمالا4 ریشتر نیشابور رو لرزوند الان همه مردم از ترس بیرونند جو ملتهبی حکم فرماست
امروز هم زلزله ای 5.5 ریشتری هم نیشابور رو هم لرزوند ..
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر
پیام قدیمی تر
صفحهٔ اصلی
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر