بردم بعد از انقلابات عربی که با سماجت وشهامت دلیری شجاعت واراده اهنین عرب ها انجام شد و به پیروزی رسیدند با اراده خودشون واز همه مهمتر بدون داشتن رهبری واحد :ولی ما ایرانی ها به قول یکی از هم لینکی ها با یه عطسه از هدف خود منصرف می شویم ما ایران ها
انتظار داریم در خانه بشنیم وبدون اینکه خود دررا در خطر ببینیم پشتیبان انقلاب کنیم به قول گفتنی مرگ خوبه ولی برا همسایه
پیشینه تاریخی ما می گوید حکومتی می تواند بشتر حکومت کند که قلدر تر خون خوار تر بی رحمتر باشد
برام این مسلم شده که ما ایرانی ها همیشه و همه جا هر کی قلدرتر باشه دم همونو می گیریم تا طرف ضعیف شد با زور طرف رو کنار زده می ریم طرف یه قلدر قلدر تر .
تا قبل این انقلابات تصور بدی از عرب داشتم ولی حالا برا خودمون متاسفم ما ترسویم چاپلوسیم بدون اراده ایم
این هم شاید به خاطر تاریخ پر خشونت قساوت لشرکشی و مرگ با شه که هر هر از چند گاهی یه خدا بی خبری مثل اسکندر یا چنگیز تیمور یا عرب ها یا ترک ها به این دیار حمله می کردن می کشتند می دریدند می سوزاندند وی می بردند و این مردم بدبخت برا اینکه از مرگ و فنا و نابودی نجات پیدا کنن مجبور بودند زیر یوغ هر دیکتاتوری برن تا حداقل جونشون رو حفظ کنن.
ودر اخر به نظر من این حکومت اخوندی تا صد سال حکومت می کنه .چرا....
چون تاریخ اینو میگه هر گاه حکومتی با خون ریزی مرگ وکشتار ونابودی ......کار خودشو اغاز کرد ابتدا با قدرت حکومت رو اداره می کننه اروم اروم از داخل به دلیل فساد متلاشی می شه و سقوط می کنه.
وباز یه حکومت دیگه میاد سر کار واین مثله یه دوره تسلسل ادامه پیدا می کننه حالا می خواد حکومت اسلامی باشه یا شاهنشاهی
و قسمت بد قضیه اینکه هر حکومتی تغییر می کنه جوری که تاریخ می گه با خون و خون ریزی کشتار مرگ همراهه
و همیشه هم همینطوره و همون جوون های که قیام می کنند بد ها تبدیل به دشمن می شن بدون اینکه خودمون بفهمیم
ما همون مردمی هستیم که دلاوری مثل مصدق رو پایین اوردیم می دونی چرا چون زورش کمتر از شاه بود قلدر وقلدر تر.
با این خیمه سنگینی که این روحانینون به این مملکت زدند ایجاد یه انقلاب دیگه بسیار بسیار دشواره وباید انقدر بگذره تا این حکومت از داخل منفجر بشه.
ودر اخر با این اومدن در خیابان و ترس وفرار و مخصوصا این نسل بچه ننر عمرا حالا حالا انقلابی بشه.
پس نتیجه اخلاقی سرتون تو لاک خودتون باشه وکاری به کار کسی نداشته باشین..
چون زمان برایمان انقلاب می کنه نه خودمون.
انتظار داریم در خانه بشنیم وبدون اینکه خود دررا در خطر ببینیم پشتیبان انقلاب کنیم به قول گفتنی مرگ خوبه ولی برا همسایه
پیشینه تاریخی ما می گوید حکومتی می تواند بشتر حکومت کند که قلدر تر خون خوار تر بی رحمتر باشد
برام این مسلم شده که ما ایرانی ها همیشه و همه جا هر کی قلدرتر باشه دم همونو می گیریم تا طرف ضعیف شد با زور طرف رو کنار زده می ریم طرف یه قلدر قلدر تر .
تا قبل این انقلابات تصور بدی از عرب داشتم ولی حالا برا خودمون متاسفم ما ترسویم چاپلوسیم بدون اراده ایم
این هم شاید به خاطر تاریخ پر خشونت قساوت لشرکشی و مرگ با شه که هر هر از چند گاهی یه خدا بی خبری مثل اسکندر یا چنگیز تیمور یا عرب ها یا ترک ها به این دیار حمله می کردن می کشتند می دریدند می سوزاندند وی می بردند و این مردم بدبخت برا اینکه از مرگ و فنا و نابودی نجات پیدا کنن مجبور بودند زیر یوغ هر دیکتاتوری برن تا حداقل جونشون رو حفظ کنن.
ودر اخر به نظر من این حکومت اخوندی تا صد سال حکومت می کنه .چرا....
چون تاریخ اینو میگه هر گاه حکومتی با خون ریزی مرگ وکشتار ونابودی ......کار خودشو اغاز کرد ابتدا با قدرت حکومت رو اداره می کننه اروم اروم از داخل به دلیل فساد متلاشی می شه و سقوط می کنه.
وباز یه حکومت دیگه میاد سر کار واین مثله یه دوره تسلسل ادامه پیدا می کننه حالا می خواد حکومت اسلامی باشه یا شاهنشاهی
و قسمت بد قضیه اینکه هر حکومتی تغییر می کنه جوری که تاریخ می گه با خون و خون ریزی کشتار مرگ همراهه
و همیشه هم همینطوره و همون جوون های که قیام می کنند بد ها تبدیل به دشمن می شن بدون اینکه خودمون بفهمیم
ما همون مردمی هستیم که دلاوری مثل مصدق رو پایین اوردیم می دونی چرا چون زورش کمتر از شاه بود قلدر وقلدر تر.
با این خیمه سنگینی که این روحانینون به این مملکت زدند ایجاد یه انقلاب دیگه بسیار بسیار دشواره وباید انقدر بگذره تا این حکومت از داخل منفجر بشه.
ودر اخر با این اومدن در خیابان و ترس وفرار و مخصوصا این نسل بچه ننر عمرا حالا حالا انقلابی بشه.
پس نتیجه اخلاقی سرتون تو لاک خودتون باشه وکاری به کار کسی نداشته باشین..
چون زمان برایمان انقلاب می کنه نه خودمون.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر