۱۳۹۰ تیر ۱۸, شنبه

"والله اسلام همه اش سياست است"

خدایا خسته شدم از این همه سیاست وبلاگها سایتها روزنامه ها سخنرانی ها همه اش شده اند دست اویز سیاست . انگار در این مملکت چیزی جز سیاست وجود ندارد . امروز خواندم اخرین ماموریت   شاتل آتلانتیس  انجام شد و پس از بازگشت تحویل موزه می شود و ساخت نسل جدید شاتل ها در حال انجام است حالا ما در کجای کاریم هنوز در این مملکت در های استادیوم ها بر روی زنان بسته رشد علمی صفر  بیکاری  تورم  گرانی   اختلاف طبقاتی   اینارو میگم چون خودم بیکار شدم واز نزدیک حس می کنم  .
من سه چهار ساله سیاست رو دنبال می کنم و به شما دوستان می گم  از زمانی اسلام وارد این سرزمین شد ما ایرانی ها رنگ پیشرفت  تمدن رو به خودمون ندیدیم نه ازادی ابراز عقیده همش شد ازین حکومت به این حکومت
ما در برابر غرب یک بازنده ایم وتا ابد بازنده ایم اگر اسلام رو داشته باشیم.
اسلام به ما چی داد ریا دروغ شکنجه مرگ تمدن فقر    فقر   فقر   استحمار خفت خواری    یاس سر خوردگی..........


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر