بعد از کودتای انتخاباتی با خودم گفتم خاتمی تا احقای حق مردم با کودتا چیان هم سخن نمیشه اما حالا حرکات ورفتار های عجیب می بینم جناب خاتمی دارند رنگ عوض می کنن .
یکی به نعل میزنه یکی به میخ حال دارن دوباره کاری می کنن مردم در انتخابات اینده شرکت کنن .
اما هدف خاتمی از ای تحرکات چیه : به دنبال قدرت یا به دنبال خدمت یا به قول خودش ساخت ایران...
اما اقای خاتمی بدون من تنها به عنوان یه جوون ایرونی اینو با تموم وجود به تو میگم که دیگه گول شما یا بقولی اصلاح طلب ها رو نمی خورم .
اگه تا حالا طرفدار شما بودم چون فکر می کردم لیاقتشو داری اما الان دیگه نه این نظام دیکتاتور رو قبول دارم و نه شما هایی رو قبول دارم که مردم رو سپر خودتون می کنی فقط وفقط به خاطر قدرت..........لعنت به همتون با این بازی کثیف سیاست.
یکی به نعل میزنه یکی به میخ حال دارن دوباره کاری می کنن مردم در انتخابات اینده شرکت کنن .
اما هدف خاتمی از ای تحرکات چیه : به دنبال قدرت یا به دنبال خدمت یا به قول خودش ساخت ایران...
اما اقای خاتمی بدون من تنها به عنوان یه جوون ایرونی اینو با تموم وجود به تو میگم که دیگه گول شما یا بقولی اصلاح طلب ها رو نمی خورم .
اگه تا حالا طرفدار شما بودم چون فکر می کردم لیاقتشو داری اما الان دیگه نه این نظام دیکتاتور رو قبول دارم و نه شما هایی رو قبول دارم که مردم رو سپر خودتون می کنی فقط وفقط به خاطر قدرت..........لعنت به همتون با این بازی کثیف سیاست.

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر