۱۳۹۰ تیر ۲۶, یکشنبه

خدایا ببین چه بر سر ایران اومده.

شبه تولد امام تایم قهرمان یک کشور رو وسط خیابون می کشند. واقعا متاسفم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر