دلتنگی های من
۱۳۹۰ تیر ۲۶, یکشنبه
خدایا ببین چه بر سر ایران اومده.
شبه تولد امام تایم قهرمان یک کشور رو وسط خیابون می کشند. واقعا متاسفم.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر
پیام جدیدتر
پیام قدیمی تر
صفحهٔ اصلی
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر