۱۳۹۰ تیر ۲۴, جمعه

از مختار تا اسپارتاکوس؟

رسمه همه جای دنیا در ساخت سریال های تاریخی دقت بسیاری انجام میدن.تا در حین جذاب بودن با محتوا به رخ کشیدن تاریخ پرافتخار یه کشور و ایجاد احساس  غرور برای مردمان ان کشور باشد.
اما هدف از ساخت مختار چیست؟
1.تحقیر تارخ یک ملت
 2.نشان دادن تاریخ یک کشور دیگه.
3.پایین اوردن اعتماد بنفس مردم یک کشور که شما هیچی نیستید.
4. جایگزین فرهنگ اسلام{عرب سوسمار خور}به جای فرهنگ ایران
5.ترویج فکر جنگ، درگیری و خشونت
6.فرار از تاریخ یک  کشور
7. و هزاران دلیل دیگه..........

شخصا حتی یه قسمت از مختار رو ندیدم ولی اسپارتاکوس  تا اخر.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر